Jak jsem se stal poradcem?

Je to zajímavý příběh a začátky rozhodně nebyly jednoduché. Jsem ale rád, že jsem celou tuto cestu absolvoval a jsem tam, kde jsem, a dělám to, co dělám.

Začněme pěkně od začátku…

Psal se rok 2003, mně bylo 22 let a právě jsem se vrátil z USA. Přemýšlel jsem, jakým směrem se chci v životě vydat. Náhoda nebo osud, jak chcete, mi tehdy do cesty přivedl Tomáše Veselého, který už práci poradce v Salve Finance dělal 2 roky a který mi nabídl, ať to jdu také zkusit. Budu upřímný, začátky tehdy nebyly jednoduché.

V té době jsme nabízeli pouze jeden produkt a neměli jsme žádné sofistikované postupy ani nástroje. Člověk se prostě zvedl a chodil nebo jezdil po lidech a schůzkách. Díky časové a finanční náročnosti jsem často v prvních měsících končil v minusu. Rodina tehdy nebyla mé volbě nakloněna. Tlačili na mě, ať si najdu „normální“ práci v kanceláři, že „pojišťováků“ je plno. Nezviklalo mě to, protože jsem zjistil, že každodenní kontakt s lidmi a tato práce mě baví a naplňují.

Ničeho nelituji

Dnes se již negativní ohlasy ze strany rodiny i přátel vytratily a všichni mi fandí. Vidí totiž, kam jsem to dotáhl a že jde o atraktivní a poctivou práci, ve které si dobře vydělávám a zároveň mám čas na rodinu a svoje koníčky. V roce 2008 jsem si otevřel v Moravské Třebové vlastní kancelář Salve Finance a zde funguji dodnes. Více než 14 let po svých těžkých začátcích.

Za vše, co jsem dodnes mohl zažít, a kam, jsem se dostal, patří obrovské díky Salve Finance v čele s jejím majitelem Petrem Zapletalem, který celé ty roky stál za mnou a pomáhal mi v růstu.

Dnes to máte jednodušší

Za těch 14 let doba neuvěřitelně pokročila a Salve Finance se dynamicky vyvinulo. Začátky pro poradce jsou tak teď daleko jednodušší.

Portfolio Salve Finance nyní čítá desítky různých finančních produktů od pojištění, přes spoření a investice až k úvěrům a hypotékám. To vše navíc s plnou podporu analytického týmu Salve.

Moderní nástroje, které usnadňují poradci práci tak, že šetří denně několik hodin času, že může smlouvy uzavírat online a naplno se věnovat klientům a nikoliv administrativě. Moderní callcentrum zase poradci usnadňuje telefonní domlouvání schůzek s klienty.

A obava z toho, že jako nováček budete v počátcích „v minusu“? Tato doba je také pryč.

Salve Finance nabízí novým poradcům v prvních třech měsících garantovaný příjem. Takže se v klidu a naplno můžete věnovat vzdělávání se v produktové i obchodní oblasti. A věřte, že i vzdělávání prošlo v Salve za těch 14 let dalekou cestu.

Zkuste se vydat na stejnou dráhu jako já, vím z vlastní zkušenosti, že toho nebudete litovat.

Comments are closed.